Statistica

sâmbătă, 5 februarie 2011

De ce inseala?

De ce?
Asta este o intrebare care o pune foarte multa lume atunci cand este inselata de persoana iubita, eu astazi am sa incerc sa descriu de ce inseala acele persoane. Cine este de vina ca ne inseala, va zic eu; Noi suntem de vina.
Si de ce? Pentru ca permitem sa fim inselati ca tinem foarte mult la aceasta persoana si ea pur si simplu ne foloseste. Eu am sa insirui cateva motive aici pentru care ar putea sa ne insele, va rog daca aveti voi mai multe motive sa imi trimite-ti prin e-mail De.Reglat@yahoo.com.
1. Nu le pasa!. Pur si simplu nu le pasa de ceea ce simtim noi pentru ei si nu vor sa rateze ocazia de a avea o alta aventura cu o alta persoana.
2. Vor sa fie ei cei mai tari ca au fost cu 2 persoane in acelasi timp. Foarte des auzim si fete si baieti care spun " bah am stat cu 5 deodata", este foarte rau acest lucru, si totusi noi parem incantati de acele persoane, stiti cum zicem " a stat cu X 4 luni, sau cu Y 6 luni, are experienta". Este total gresit acest lucru, experienta nu conteaza atunci cand iubesti sincer, pentru ca tu tot timpul vei cauta sa iti faci persoana iubita fericita si asta e tot ce conteaza.
3. Se razbuna!?. DA! Asa ne arata noua ca ei isi pot gasi in orice moment o alta persoana cu care sa fie, noi, deciziile noastre nu conteaza pentru ei, fiindca vor sa faca numai ce vor.Nu tin cont ca ranesc persoane, ca le fac sa sufere sau uneori chiar sa le schimbe radical viata.
4. Nu sunt multumiti de persoana de langa ei. Da! Asta se intampla atunci cand stau cu o persoana pentru starea ei financiara, materiala si pentru ei doar asta conteaza, dar este foarte gresit acest lucru, pentru ca inima ar trebui sa fie cea care alege sa iubeasca persoana, nu sa caute sa iubeasca starea ei financiara, aia niciodata nu va fi considerata de mine o dragoste adevarata.
5. Ne vad slabi. Asta este cand noi le permitem sa ne insele atunci cand tinem enorm de mult la acea persoana, nu trebuie sa iertam faptul ca ne-a inselat, o va face din nou si tot asa.

Asta am scris eu din propria mea experienta, e una grea dar merg mai departe orice ar fi. Eu nu voi mai ierta faptul ca am fost inselat, sau sa fiu cu o persoana din alte motive decat simplul fapt ca imi place de ea si o simt ceva pentru ea.
Ma scuzati daca am greseli de ortografie, punctuatie. Am scris asta pentru voi si pentru a va ajuta cand va este greu.
Aste sugestii penru urmatorul articol la adresa mea de e-mail.