Statistica

duminică, 6 februarie 2011

Conteaza aspectul fizic intr-o relatie?

Conteaza aspectul fizic intr-o relatie?


Am scris acest subiect din punctul meu de vedere, ceea ce cred eu, deci trebuie sa intelgem ca nu toti oameni sunt la fel. Acum nu vreau sa credeti ca sunt exagerat. Eu cred ca conteaza, intr-o oarecare masura mai ales la primul contact vizual cand ne intalnim cu cineva ne uitam la aspectul fizic daca ne atrage, daca este ingrijit.
Deci eu cred ca aspectul fizic conteaza cam vreo 40% intr-o relatie si am sa aduc si argumente:
1. Sa recunoastem! Toti suntem atrasi de un fizic frumos, lucrat, ingrijit. Si sa va zic aici parerea mea ca la mine conteaza vreo 50% fizicu, deoarece eu stiu ce munca fac sa am un fizic fain si de aceea am pretentia ca si partenera mea sa aibe un fizic frumos. Mi sar parea ilogic ca eu care fac sport sa fiu cu o persoana mai plinuta care nu are nicio treaba cu sportu. Cred ca ar trebui sa luati si voi asta in calcul mai ales fetele cu ideia proasta si stati sa o citez "Daca are burta, inseamna ca o duce bine." Este cea mai mare prostie pe care am auzit-o, dar cum am spus fiecare este atras in felu lui de o persoana.
Am vazut ca in ziua de azi majoritatea cuplurilor sunt faine adica pe categori si asa cred ca este cel mai bine. Daca doua persoane care sunt impreuna si una alearga, face exercitii, se straduie sa aibe fizicu fain pana la urma se va simti nasol cand va veni acasa si o va vedea pe cealalta stand la calculator si mancand. Daca ajungem intr-o relatie cu o persoana mai plinuta si tinem la ea, putem vorbi frumos sa incerce si ea sa faca sport. Precizez nu o vom schimba doar ii vrem bine, kilogramele in plus nu sunt bune nici pentru sanatatea noastra.
2. Dupa fizic intr-o relatie conteaza si ce spunem, ce gandim, cum gandim, ce planuri de viitor avem cu persoana de langa noi la care ar TREBUI sa tinem. Degeaba este atractia fizica foarte mare, daca persoana respectiva nu stie pe ce planeta este si nu are nicio treaba cu lumea reala, este foarte greu sa te intelegi cu ea.
3. Trebuie sa luam in calcul ca in timp aspectul fizic va capata o alta intorsatura si va ramane doar ce simtim pentru persoana respectiva; respectul, dragostea pe care o purtam. Stim toti ca timpul nu este bland cu noi si nu cred ca dupa cativa ani ne schimbam trebuie sa fim realisti.
4. Daca esti intr-o relatie si esti sigur ca partenerul tau tine la tine, nu cred ca ar trebui sa renunti sa te ingrijesti si sa te culci pe ideia ca oricum ma iubeste, daca tu ai posibilitatea sa arati bine nu trebuie sa o ratezi pentru ca il vei face si pe el mandru si fericit.
Totusi cand avem de gand sa alegem persoana care consideram noi ca ne poate fi alaturi pentru tot restul vietii trebuie sa cautam sa aibe cam aceleasi calitati ca noi, sa ne semene la fizic, sa stim ca ne putem baza pe ea, sa stim ca putem avea incredere in ea si nu ne va dezamagi niciodata.
Fizicul se duce in timp si dupa cum am mai spus ramane doar ceea ce simtim noi pentru ea.
Sper ca va folosit ceea ce am scris eu aici, imi pare rau pentru greselile de ortografie, punctuatie si de scriere dar important este sa ducem mesajul sa il citeasca cati mai multi.
Astept alte propuneri la id: De.Reglat@yahoo.com
Si va rog votati si lasa-ti comentarii ma ajuta si pe mine sa stiu ce credeti voi despre ce scriu eu aici. Multumesc.

11 comentarii:

  1. Eu sunt de acord cu tine. Si majoritatea persoanelor trec prin asa ceva.. Dar sa fim putini realisti : putini au un salariu bun pentru a mai da si bani la sala :( din pacate .

    RăspundețiȘtergere
  2. Se spune din batrani:"nu-i frumos ce e frumos,ci-i frumos ce-ti place tie".Deci frumusetea e discutabila.Nu toti apreciaza "coperta unei carti,fara ai cunoaste continutul".Sunt persoane "grasute"pentru ca asa sunt si idiferent ce dieta ar face nu reusesc sa slabeasca.Ele nu trebuie sa fie iubite si respectate?Fiecare persoana are frumusetea ei si fiecare din noi avem standarele noastre despre ceea ce ne place si ceea ce am vrea.Sunt barbati ca si tine care apreciaza foarte mult aspectul fizic,dar sunt si barbati care sunt inebuniti dupa femeile mai "in carne",cum sunt barbati inebuniti dupa o femeie cu sanii mari si sunt barbati care apreciaza mai mult sufletele mari decat sanii.Suntem cu totii oameni, dar avem gusturi si pareri diferite,deci fiecare se indragosteste si iubeste in mod diferit.Tu poti sa te indragostesti de o persoana si sa o vezi frumusetea intruchipata iar eu sa ma intreb cu stupoare: "Ce naiba ai vazut la ea?"Dar totusi in viziunea ta sa fie persoana perfecta.Gusturile nu se dicuta si fiecare om e frumos in felul lui.Cum bine spui si tu...frumusetea e trecatoare,deci...sunt alte mici lucruri care ne fac sa vedem o persoana frumoasa,sa ajungem sa o iubim si sa fim inebuniti dupa ea."Intortochiate sunt caile Domnului",deci de aceea e bine sa nu judecam gusturile altora.
    Intradevar ca sa existe o relatie nu conteaza doar atractia fizica ci e nevoie si de pasiuni comune ,conteaza si modul de a gandi se vorbeste de compatibilitate.Interesant subiect si se poate vorbi mult pe marginea lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte adevarat ceea ce spui tu .. dar tin sa precizez nu este neaparat sa ne cautam pe cineva care sa ne semene .. adica .. cum stiu eu 2 relatii [ si nu numai dar astea imi vin in minte acum ] un baiat slabut este cu o fata plinuta si alt baiat bine facut inalt .. 1 90 cu o fata scunda plinuta gen 1 55.. si totusi relatia lor rezista ..
    Nu conteaza sa ne cautam pe cineva apropiat noua .. ci doar sa gasim acea persoana care este frumoasa in ochii nostri .. pentru ca exact cum a spus persoana care a postat inainte .. eu pot sa plac un baiat la maxim si altcineva sa se intrebe ce am vazut la el.. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. din punctul meu de vedere aspectul fizic conteaza mai putin,mai mult conteaza respectul, increderea, afectiunea si comportamentul fata de acea persoana, degeaba ca vorba aia "depinde ce este in interior ,nu in exterior" dar pentru alte peroane conteaza aspectul fizic pentru ca sunt rebele si nu stiu sa aprecieze ceea ce simti. Sa spunem ca intrun fel si aspectul conteaza. sunt multe de comentat dar las si pe alti. Sincer imi place subiectul este interesant.

    RăspundețiȘtergere
  5. pfff...
    c vrei sa sp ?? :-w
    sh dak ar avea fta burta kre e problema???
    aici nu snt d acord q tn .. adik dak snt mai plinutza numai trebe sa am pr .. sh sa imi sp el sa slabesc .. uh crezi k dak face sport .. slabeste aja rpd ???
    te inseli .. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci!!

    Foarte adevarat ceea ce spui tu,numai ca aceasta afirmatie: "persoana trebuie sa aibe cam aceleasi calitati ca noi,sa ne semene la fizic" nu prea se potriveste...
    Insa ...ia aminte:
    1. Nu ti-ar placea sa ai o prietena care sa semene cu sora ta :O (daca nu ai o sora inchipuie-ti).
    2.Nu ai vrea sa fie plina de muschi sa te pazeasca ea pe tine :O :D
    Trebuie ca baiatul sa aiba aspect fizic ingrijit,fata prea putin.
    Bine, hai ..daca vrei tu, poate sa aibe picioare lungi,90-60-90 ..si sa se imbrace frumos,cu haine de firma, sa te
    "rada" de bani..Dar nu vei face nimic cu fata respectiva. Si daca nu ma crezi, o sa te convingi si singur intr-o buna zi.
    Pentru ca o fata la casa ei ,cu barbat si toate cele, trebuie sa munceasca, sa fie gospodina , sa astepte pe sotul ei cu mancare facuta de ea, nu sa-l astepte pe sot, care este obosit de la munca, sa-l duca la restaurant sa manance!
    Cred ca am cam deviat de la subiect dar e bine de stiut :)
    Gandeste-te la aceste 2 aspecte de mai sus.
    Si inca ceva ..Daca chiar tii la persoana iubita,iti spun eu ca nu conteaza daca are "fizic"..Pentru ca frumusetea trece, nu ramane decat sufletul.
    "Iar sufletul, nu este precum fizicul!"
    Te las sa gandesti la ceea ce poate tu crezi pierdere de timp ce am scris eu aici :)
    Dar poate se gaseste cineva sa-mi dea dreptate! ;)
    Ceao!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumusetea, desi spuneti ca nu conteaza intr-o masura asa de mare,de ce totusi cand apare cineva care detine un fizic de invidiat , (dupa standardele noastre),uitam totusi de iubire, incredere , respect si in fine , lucrurile faine , pe care le-ati mai scris? ( bine , asta nu in toate cazurile).
    Teoria si practica nu intotdeauna se imbina!
    Pentru a face ceea ce simti, ceea ce spui si ceea ce vrei intai trebuie sa te cunosti bine pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu cred ca alte persoane ce au scris anterior ca mai intai de toate are valoare ceea ce este in interior si nu in exterior.Sufletul ramane, dar frumusetea e la fel ca o floare infloreste primavara si iarna moare, si nu ramane nimic din ea, deci trebuie sa te bazezi mai putin pe fizic si mai mult pe suflet.

    RăspundețiȘtergere
  9. umm...1 privesc partea buna si anume ca ti-ai cerut scuze pentru greselile de ortografie si punctuatie care sunt execrabile. 2 ok nu orice persoana poate arata bine si sa fie 90 60 90 ...fiecare persoana e frumoasa si speciala in propriul fel. daca are cateva kg in plus nu inseamna ca e mai putin femeie sau ca este mai putin speciala...inseamna doar ca are cateva kg in plus dar pe langa asta merita sa fie fericita si respectata.pe langa asta felicitari pt articol:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Nu înjuraţi! Vorbeşte frumos.